Polecam lemingi

Raczej rzadko polecam tutaj wpisy innych blogerów, dzisiaj wpadłam jednak na bloga ani i serdecznie ubawił mnie post pod tytułem "na Zachodzie pełno zmian. O Reptilianach i innych zjawiskach przyrodniczych". Ponieważ ostatnio mam piękne rzeczy w głowie i rzadziej się tu udzielam, życzę smacznego :). Cytat:
Drzewiej kodeks miał dziesięć przykazań i aneks "kochaj pana Boga całym swoim sercem, całą swoją duszą i ze wszystkich sił swoich, a bliźniego swego jak siebie samego".W momencie kiedy kodeks dobrego człowieka ukazuje się w sześćset osiemdziesiątym trzecim wydaniu poprawionym wraz z kanonicznymi przypisami tłumacza, entuzjazm czytającego nieco opada. Kiedy zaś aneks dochodzi do uściśleń, w którym miejscu plemnik powinien wniknąć w komórkę jajową, aby człowiek utrzymał swoją godność i przyzwoitość, odbiorca zaczyna się czuć zdezorientowany.

Komentarze

  1. Hi hi. Ale większość wierzących prawdopodobnie w ogóle nie zna kodeksu wiec poprawki nie mają na nich wpływu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczytałem. Rzeczywiście kąsek bardzo, bardzo smakowity. dzięki. alw

    OdpowiedzUsuń
  3. @Sylwku, zaczynam dochodzić do wniosku, że brak rzetelnej wiedzy jest wprost proporcjonalny do natężenia hałasu z jakim głosi się pewne idee.

    Cała przyjemność po mojej stronie, @alwie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli to tylko możliwe (a możliwe jest ZAWSZE), NIE wybieraj komentowania jako: ANONIMOWY, tylko "Nazwa/adres url".

Nawet, gdy nie masz swojej strony/bloga (czyli adresu url), NAZWA WYSTARCZY. I wtedy wiem, że ty to Ty :). And we can talk ...


W przypadku podejrzenia, że uporczywe podpisywanie się jako anonim jest spowodowane tym, że nie jesteś dość rozgarnięty/a, zastrzegam sobie prawo kasowania. Swoją głupotą nie należy męczyć innych.
Miłego dnia :)

Popularne posty