Świątecznie :)

Bądźcie zadowoleni, ludzie. Jesień przyszła, a my żyjemy! 
Trochę się tego nazbierało :). Dzisiaj Celtom, ich potomkom i miłośnikom kultury celtyckiej  oraz wiccanom życzę pożytecznie spędzonego święta Samhain zaś miłośnikom kultury popularnej życzę chwil grozy podczas Halloween. Nie zapominam również o Dziadach kultywowanych nadal przez rodzimowierców - bogowie niech będą z Wami. Jutro Festum omnium sanctorum,  takież same więc szczere życzenia spokojnego odpoczynku i refleksji dla wszystkich rzymskich katolików, anglikanów i luteran. Ci ostatni obchodzą dziś Święto Reformacji -  miłego dnia wolnego. Jutro dodatkowo dla prawdziwych hardcorów Światowy Dzień Weganizmu - wszystkim więc życzę smacznego. Ponieważ ateiści zasadniczo świętują każdego dnia - słonecznej jesieni sobie i Wam. (zdjęcie stąd)

Komentarze

  1. kawa_z_chili@op.pl31 października 2010 18:23

    Dzięki bardzo, z co najmniej trzema z tych świąt spokojnie mogę się utożsamiać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się nazbierało , brawa za czujność ! I Tobie (bez powodu :) wszystkiego po myśli .

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne dzięki, jak miło że każdemu się coś dostało :-)))
    Wszystkiego najlepszego i Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. @Kawo, @Olu, @Wolandzie ... niby smutny to czas, ale pogoda taka, że tylko dobre myśli przychodzą mi do głowy. Ja akurat obchodzę każdy dzień, niemniej jednak wegetariańskie gołąbki zrobione specjalnie na wolny poniedziałek rozgrzewają już teraz moje serducho. Oczywiście udam się na cmentarz w porze mszalnej - niezwykle to lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja Tobie życzę spokoju i radości. Zero smutku.Ależ Ty Jestes uważna :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Myszko, ponieważ wiem, że sprawy nauki leżą Ci na sercu, mam dla Ciebie gorącą ciekawostkę. Nie wiem, czy wiesz, ale szef klubu PiS oraz stołeczni radni PiS zaapelowali o nazwanie Centrum Nauki Kopernik imieniem Lecha Kaczyńskiego. Gdyby ktoś nie załapał: Kopernik imienia Lecha Kaczyńskiego, to już jest coś!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Woland, ja Cię bardzo proszę, Ty mnie nie rozśmieszaj z rana, bo rozleję herbatę. Trupiej polityki ciąg dalszy?

    Widziałam wczoraj taki tytuł w informacjach "coś tam coś tam im. Kaczyńskiego", ale nie chciało mi się tego sprawdzać. HILARIOUS!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli to tylko możliwe (a możliwe jest ZAWSZE), NIE wybieraj komentowania jako: ANONIMOWY, tylko "Nazwa/adres url".

Nawet, gdy nie masz swojej strony/bloga (czyli adresu url), NAZWA WYSTARCZY. I wtedy wiem, że ty to Ty :). And we can talk ...


W przypadku podejrzenia, że uporczywe podpisywanie się jako anonim jest spowodowane tym, że nie jesteś dość rozgarnięty/a, zastrzegam sobie prawo kasowania. Swoją głupotą nie należy męczyć innych.
Miłego dnia :)

Popularne posty