Ulotka pani Strach (Prawica Rzeczypospolitej)


W sieci robi furorę. Te zdjęcia wzięłam z interii i zastrzygłam uszami. Dwie pozytywne myśli z tym związane:

1) Jesteśmy państwem demokratycznym (mimo wszystko) i dla każdego człowieka jest w nim miejsce. Pani Strach chmury układają się w twarze bogów, a jednak kandyduje  ona do naszego Sejmu, który bądź co bądź, sroce spod ogona nie wypadł (choć czasem myślimy sobie inaczej).

2) Jeśli czytając ulotkę uśmiechamy się, jest to rozwijanie intuicyjnego rozpoznawania czym jest normalność. Doświadczanie takiej nauki bez żadnych zapisów i czekania w kolejce jest wielkim darem. Doceńmy go.

Komentarze

  1. Mój okręg! No to już wiem na kogo głosować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Jowisza, ale ma misję kobiecina! Dla mnie to jest lepsze od Kononowicza! Zawsze, gdy widziałem taki kociokwik, jak na tej ulotce, to zwykłem mawiać: "tam, to jeszcze tylko nasrać". Pragnę jednak potępić panią kandydatkę, bo brakuje mi tam embrionu, a jest jakaś dziewczynka. To może to jakaś feministka? Muszę wykonać telefon do Natanka (mam nadzieję, że nie będzie zajęty rozmową z Niebem), to mi wszystko wyjaśni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi się właśnie przypomniało:
    http://www.youtube.com/watch?v=UHODx7Kzf0c
    Szatan, szatan.... ouł- jeee..., ouł- jeee...
    :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli to tylko możliwe (a możliwe jest ZAWSZE), NIE wybieraj komentowania jako: ANONIMOWY, tylko "Nazwa/adres url".

Nawet, gdy nie masz swojej strony/bloga (czyli adresu url), NAZWA WYSTARCZY. I wtedy wiem, że ty to Ty :). And we can talk ...


W przypadku podejrzenia, że uporczywe podpisywanie się jako anonim jest spowodowane tym, że nie jesteś dość rozgarnięty/a, zastrzegam sobie prawo kasowania. Swoją głupotą nie należy męczyć innych.
Miłego dnia :)

Popularne posty