Odpryski po ustawie in vitro

O In vitro, leczeniu z homoseksualizmu, masturbacji i in. opowiadał seksuolog, prof. Andrzej Jaczewski w "Czy Bóg lubi seks" - wywiadzie W. Staszewskiego dla Newsweeka. tak prosto z mostu:
Jestem przekonany, że Kościołowi na tych zarodkach gówno zależy, że to jedynie pretekst do walki o władzę.
I pewnie poprzestałabym na tym "gówno zależy", gdybym nie przeczytała o KATOLICKIEJ NIENAWIŚCI W MOIM DOMU. Z poniedziałku na wtorek program w Radiu Maryja i wypowiedzi słuchaczy na temat zadany relacjonowane w Wyborczej:
Teresa, Wielkopolska: - Proszę ojca, jestem zszokowana, ja 20 lat temu straciłam córkę, wiem, co to znaczy życie, szła do kościółka, została zgwałcona, po prostu uważam, że tak musiało być. Ale teraz to mi się układa w jedną całość, uważam, że po prostu prezydent Komorowski... on jest gorszy od Jaruzelskiego, robi takie draństwa, i Kopaczowa, która kłamała i to wszystko... Moja mama przed śmiercią w 2011 r. powiedziała o Komorowskim, o Tusku, o Niesiołowskim, że oni się nawet nie nadają do szamba wioski, po tym wszystkim, co w Smoleńsku i oni robią takie coś...
Józef z Łodzi: - Tak długo myślę, jak to jest, że ludzie tak wykształceni jak pan Komorowski muszą wiedzieć, że piąte przykazanie jest: "nie zabijaj". Jeżeli podpisał to świadomie, złamał to "nie zabijaj". Pan prezydent właściwie to nie powinien być prezydentem, bo pan Kaczyński wtedy wygrał, jest to prawdą. Jest to rosyjski agent pochodzenia ukraińskiego, żeby wszyscy wiedzieli, dziękuję, szczęść Boże.
Prowadzący: - Zadam takie pytanie: wąż zgrzeszył czy Ewa? Kościół dał szansę Komorowskiemu, mówił mu: jeżeli to podpiszesz, to jest koniec z tobą, zgrzeszysz, upadniesz. Miał wystarczająco dużo łaski i wsparcia w narodzie, by powiedzieć: są rzeczy, których się nie głosuje. Tak jak za chwilę przegłosowana zostanie ustawa o dopuszczeniu gwałtu, by coś uporządkować. To nie jest takie, jak się wydaje, że dadzą dziecko, że będzie szczęście. My wiemy, że są już ludzie, którzy mają łzy w oczach, wyrzuty sumienia, bo natura odezwała się w nich po procedurze in vitro, chociaż zagościło dziecko, obdarzyli je wielką miłością, to jednak czują się o-szu-ka-ni ...
Danuta z Legnicy:- Proszę ojca, zgadzam się tym, co ojciec dyrektor mówił. Prezydent to nie jest Polak, on się sam przyznał, że nazywa się Szczegunow, że to nie jest pan Komorowski, żeby ludzie wiedzieli to wreszcie, więc nic dziwnego, że on to podpisał, bo on tu nie robi nic dobrego dla Polski. Jak to mówię wszystkim, to im się oczy otwierają, on się sam przyznał, jak już się tak kompromitował, ja nawet chciałam, jak był tu, powiedzieć mu: niech pan pisze cyrylicą, to się pan nie będzie mylił, będzie pan pisał "ból" prawdziwie, tak jak się pisze, ale nie wpuścili tu w Legnicy. Wszystko, co ojciec dyrektor mówił, to jest prawda. Ja uświadamiam ludzi, przeżyłam okupację niemiecką, sowiecką i teraz rozbiór Polski. Słucha mnie ojciec?
Niezidentyfikowana słuchaczka: - Witam księdza mojego ulubionego i serdecznie pozdrawiam ojca Janusza. Nawiązując do tego poprzedniego pana, który mówił, że za panem Komorowskim ktoś stoi, to ja mówię - stoi WSI. Niech sobie poczyta na www.pl niezależna, tam jest to dokładnie opisane. A poza tym ten pan się nie nazywa Szczygunow, tylko Szczynukowicz...
No i teraz powinnam może skomentować. ale np. w takim dokumencie Fidyka "Defilada" robionym w czasie 40-lecia proklamowania Korei Północnej żadnego komentarza z offu nie było. i właśnie dlatego to był mocny film. jestem też pewna, że istnieją osoby, które po przeczytaniu tych cytatów jako głosu prostego ludu, wpadną w upojenie. Kim Ir Sen "Defiladę" też podobno uznał za film wyborny.

Komentarze

Popularne posty